Lenny Silwer Wright

DIGITAL ANALYTICS

Lenny är utbildad onlinemarknadsförare på Medieinstitutet och är specialiserad inom digital analys. På Maia arbetar han med datahämtning och bearbetning med verktyg som Supermetrics, Looker Studio, BigQuery och Google Sheets.

Lenny har ett stort intresse för sport och har en kandidatexamen i Sport management sedan tidigare. Fritiden består av fotboll och långa promenader med hunden. Det blir även en och annan resa ner till Skåne för att hälsa på familjen så fort möjligheten finns.

Ett urval av de varumärken Lenny arbetat med

Lennys populäraste blogginlägg

Filter

Vad är en konvertering?

Vi vet alla att konverteringar är livsviktiga för din webbplats, eftersom det handlar om att omvandla besökare till engagerade kunder eller leads. I detta blogginlägg kommer du att få en…

Bounce Rate – Vad är det?

Bounce rate är ett mätvärde som varje webbplatsägare och digital marknadsförare bör ha koll på. Men vad innebär egentligen bounce rate? Och hur vet du om din webbplats har en…

Google Analytics 4 och GDPR – Allt du behöver veta

Har du någonsin funderat över hur väl Google Analytics 4 överensstämmer med den allmänna dataskyddsförordningen (GDPR)? I detta inlägg kommer vi utforska möjligheterna att använda Google Analytics 4 i enlighet…